Co je třeba dělat proto, abyste se neutopili v multikanálovém světě a byli efektivní? Odpověď najdete na dubnové konferenci Multichannel marketing & sales
29.04.2015 Praha
Třetí ročník inspirativního setkání se koná 29. dubna 2015 v budově OK System v Praze 4. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů, doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout široký prostor pro networking. Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát…
Adresa a kontaktní informace
- Telefon
- +420 732 801 881
- klara.pirochova@dark-side.cz
- Web
- http://www.admez.cz/multichannel/2015/
Fotogalerie k článku
Třetí ročník inspirativního setkání se koná 29. dubna 2015 v budově OK System v Praze 4. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů, doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout široký prostor pro networking.
Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát všem zájemcům od marketérů a manažerů, přes majitele e-shopů, franšízy po stratégy značek možnost načerpat inspiraci od těch nejpovolanějších. Co je potřeba pro to, abychom se neutopili v multikanálovém světě a byli v tom, co děláme, efektivní? Právě na to by měla konference Multichannel marketing & sales odpovědět.
"V programu konference chceme postihnout co nejvíce témat, která souvisí se současným rychlým rozvojem e-shopů, prodeje a komunikace. Ke každému bloku se nám povedlo pozvat skutečné odborníky, kteří patří mezi špičky ve svém oboru a k tématům budou mít co říci, věří Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, která akci spoluorganizuje.
Konferenci otevřou zvučná jména – Simona Kijonková (Zásilkovna.cz) a stratég a investor Oldřich Bajer (ZOOT) představí své názory na současnost a budoucnost multichannelu. Dva komunikační protipóly – papír a digitál – poté budou obhajovat Drahomír Viktorín (direct marketingová agentura 5P Agency) a Tomáš Jindříšek (digitální a komunikační agentura Dark Side). Třetí dvojice, tedy Jitka Dvořáková (CZC.cz) a Pavel Škařupa (konzultantská firma Inogami), se ze svého úhlu pohledu podívá na cenu a její marketingový a ekonomický význam.
Řada médií se dnes potýká s nejrůznějšími problémy. Jak přežít v náročné době vysvětlí obchodní ředitelka VLTAVA-LABE-PRESS Soňa Keppertová. Její partnerka v duelu – Sandra Kisić – na svém příběhu odhalí marketingovou a obchodní sílu blogů jako médií nové doby. Případové studie z oblasti internetového a multikanálového prodeje přinesou Jana Chini (MyFoodMarket) a Daniel Kafka (mediální agentura Fragile media). Na závěr programu přijde výměna názorů z oblasti věrnostních programů. Účastnit se budou Luděk Šmíd a Jaroslav Vavřina (iBod), Tomáš Dufek (Smart Marketing Solution) a Radomír Mlýnek (Portmonka).
"Co se nestihne během programu, můžeme společně dořešit na afterparty", říká zástupce druhého pořadatele – asociace ADMEZ - Tomáš Hájek. "Při všech našich akcích klademe velký důraz na networking, a konference Multichannel marketing & sales nebude výjimkou, dodává.
Cena vstupenky na konferenci do 6. dubna 2015 včetně je 3900 Kč bez DPH.
Od 7. dubna je cena 4900 Kč bez DPH.
Informace a registrace:
http://www.admez.cz/multichannel/2015/
Pro více informací kontaktujte:
Mgr. Klára Pirochová
PR Account Manager
Tel.: +420 732 801 881
klara.pirochova@dark-side.cz |
O společnosti Dark Side
Dark Side a.s. je agenturou nového typu, poskytující konzultační a produkční servis zejména v oblasti nových médií. Tím se rozumí především prostředí internetu obecně, tedy webové prezentace, online kampaně, online strategie, konzultace, zakázkový vývoj aplikací, projekty v sociálních sítích, nákup médií, vývoj mobilních aplikací a další. Dark Side ovšem výrazně překračuje hranice digitálního světa a nabízí unikátní kompetenci v oblasti propojení standardních marketingových kanálů s online vesmírem. Vysoce seniorní tým agentury nabízí řadu zkušeností z klasické reklamy nebo direkt marketingu, takže je schopen vytvářet jedinečné komunikační strategie napříč online a offline prostředím.
O asociaci ADMEZ
ADMEZ (asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesním sdružením firem podnikajících v přímém marketingu a prodeji na dálku. V rámci České republiky je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, na mezinárodním poli pak Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). ADMEZ kromě konferencí organizuje vzdělávací a poradenské aktivity v rámci tzv. Eshop klubu, rozvíjí řadu projektů pro call centra nebo spolupořádá soutěž Český direkt & promo. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.
Líbí se vám tento článek a rádi byste, aby se v rubrice Kalendář akcí zobrazoval mezi prvními?
Pošlete SMS zprávu ve tvaru ATLASCESKA 91267 na telefonní číslo 9033350 a článek tak nikdo nepřehlédne!
Cena SMS zprávy je 50 Kč včetně DPH. Službu technicky zajišťuje Airtoy a.s. Reklamace plateb na reklamace@airtoy.cz nebo lince 602 777 555, 9 - 17 hodin, Po-Pá, www.platmobilem.cz. Kontakt na provozovatele: redakce@atlasceska.cz
Další akce v okolí
Nechte se hýčkat na Festivalu krásy…
18.04.2024 - 21.04.2024
Metropole Zličín
Máte rádi módu a neunikne vám žádný nový beauty trend? Tak to určitě nesmíte vynechat Festival krásy a módy v nákupním…
Sklářský workshop Suvenýr s Michael…
18.04.2024 - 18.04.2024
Pragovka Gallery
Pragovka Gallery vás 18. dubna od 18 hodin zve na doprovodný program k aktuální výstavě Michaely Spružinové Pohlednice…
Urban Challenge 2024 - Praha
19.04.2024 - 20.04.2024
Bohnice
Urban Challenge je městský 5km dlouhý běh, který je určený pro každého.
Galakoncert 03 – Film & Musical za …
20.04.2024 - 20.04.2024
Praha
Užijte si hity z Moulin Rouge, Jesus Christ Superstar, Hříšného tance, Jamese Bonda a mnoha dalších světových i českých…